УАМБ просить Уряд додати передплату на пресу до переліку послуг, доступних за гроші е-підтримки

УАМБ просить Уряд додати передплату на пресу до переліку послуг, доступних за гроші е-підтримки

УАМБ просить Уряд додати передплату на пресу до переліку послуг, доступних за гроші е-підтримки

Українська Асоціація Медіа Бізнесу звернулася до Прем'єр-міністра та Міністра культури України з проханням додати передплату та купівлю в роздріб українських друкованих ЗМІ через мережу ПАТ «Укрпошта» до переліку послуг, які можна сплатити за рахунок державної допомоги щепленим проти covid19 громадянам.

Джерело:УАВПП

Українська Асоціація Медіа Бізнесу звернулася до Прем'єр-міністра та Міністра культури України з проханням додати передплату та купівлю в роздріб українських друкованих ЗМІ через мережу ПАТ «Укрпошта» до переліку послуг, які можна сплатити за рахунок державної допомоги щепленим проти covid19 громадянам. Такий крок дозволить українцям – особливо у сільській місцевості – використати державну допомогу на доступ до відповідальних джерел інформації, якими є газети, офіційно зареєстровані ЗМІ, та яким довіряють читачі. І в той самий момент стане підтримкою українських незалежних медіа, які страждають через економічну кризу, викликану епідемією коронавірусу й карантинними обмеженнями.

Завдяки наявності спеціального коду, гроші е-підтримки не можна буде використати ні на що інше, аніж сплатити за підписку через сайт «Укрпошти». Іншими словами, легко адмініструвати та контролювати – до переліку дозволених витрат через механізм е-підтримки. Ще важливо й те, що так само як підтримка книговидавців, кінотеатрів та театрів, можливість передплатити пресу дозволить громадянам спрямувати гроші державної підтримки виключно на придбання улюблених медіа, що має особливу актуальність у сільській місцевості.

За даними онлайн-анкетування, проведеного Національною спілкою журналістів України в березні 2021 р., серед 150 редакторів газет, протягом року понад 85 % видань втратили рекламодавців, кожна третя газета скоротила кількість номерів або обсяг випусків. Майже 40% редакцій відмовилися від нових проєктів, майже 14% відправляли журналістів у неоплачувану відпустку. Навантаження на працівників редакцій зросло в 55% редакцій.

Національний поштовий оператор АТ «Укрпошта» підтримує ініціативу видавців преси та готовий до реалізації масштабної державної програми із заохочення вакцинації громадян: «Передплата преси – важлива поштова послуга, і наша розгалуджена національна мережа дозволить кожному українцю мати можливість «конвертувати» допомогу з «Дії» в доступ до газети, якій він довіряє, - зазначає генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Слідкуйте за нашими новинами на телеграм каналі
08:30
46
Немає коментарів. Ваш буде першим!